1 Ocak 2015 Perşembe

Yılbaşı Masa Düzeni / Hoşgeldin 2015 / New Year Table Design


Merhabalar herkese:) Ve merhaba 2015:)

Her zamanki sunum hastası olan ben, yılbaşında da nacizane bir masa hazırladım:) Çok eğlenerek ve keyif alarak tabiki.
Öncelikle yılbaşı masası dediğinizde kırmızısız olmaz bence, ki benim gibi kırmızı severlerdenseniz. Bu arada instagramda bir araştırma yapılmış ve kırmızı ağırlıklı fotoğrafların daha çok beğeni aldığı tespit edilmiş, bilgilerinize:)

Annecim sağolsun masa örtülerimi ve peçetelerimi dikti ve bir bir fistoladı. Yemek takımımla da bir örnek oldular neredeyse. 

İlk olarak aklımda  peçetelerimi aşağıdaki gibi düzenlemek vardı, tabii bir de kurdelelemek ancak kokinalarım çok turuncu kalınca vazgeçtim.


O nedenle kokinalarımı sadece mumluk tasarımımda kullandım.


Bu bardaklar sadece 3 TL idi ve The Company'den aldım kendilerini. Kokinalarımda fabrikamın bahçesinden, mumlar da İkea:)


Normalde taşlı şeyleri pek sevmemekle beraber, masa konsepti gereği ilk kez kullandığım bu kalpli peçete yüzüklerim çeyizimden:)


Bu güzelliği de English Home'dan tamamen tesadüf eseri denk getirdim, aklımda kesinlikle vardı ama bu kadar içime sinen bir modeli bulabileceğimi düşünmüyordum. Üstelik sadece 4 TL ye aldım:)

Mumlarım nasıl ama? Çok beğenerek aldım bunları, Watsons dan 3 al 2 ödeden;)


Bu sevimli Noel Baba da annemden hediye, hem de ışıklı, o yıldızlı yerlerinden ışıklar saçılıyor:)


Bunları da bizzat kendi elceğizlerimle hazırladım:)


Bu güzel kurabiyelerde Seda'nın Dükkanından:) Misafirlerime hediyem...


E bu güzellik de bizim hediyemiz... Şükürler olsun...


2015 yılı sizlere gönlünüzden geçenleri getirsin... Herşeyden önce sağlıklı ve huzur dolu bir yıl olmasını temenni ederken aşksız da olmaz tabi;)

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...