23 Aralık 2014 Salı

1 Yaş Doğum Günü Detaylarımız / 1st Birthday Party Theme


Herkese merhaba!!! Çok heyecanlıyım, çok mutluyum, tam istediğim gibi bir doğum günü yaptık kızıma... Kiraz kızıma, canım kızıma... Detayları paylaşmak için sabırsızlanıyorum resmen. Girişimi üstteki kolaj ile yaptım çünkü bu fotoğrafları çok sevdim:)

Nereden başlasam anlatmaya bilemedim, o kadar çok fotoğraf ve detay var ki paylaşmak istediğim sizlerle.
Hello to everybody! I am so exited and so happy in these days. We have just organized a 1st birthday party which of the details are all I wish:) Our theme was cherry, my little cherry. I am so impatient to share all the details with you. I have put that photo, because it is my best:) Let's start!
Uzun bir zaman aslında konsept konusunda kararsız kaldım. Hep canlı renklerden yanaydım, İpek'in mevlüdünde ve diş buğdayında pembeyi  yoğunlukla kullanmıştık. O nedenle kızları temsili renk olan pembeyi kullanmak istemedim. 
Pinterest'te 1 yaş doğum günü temalarına bakarken gözüme her defasında çarpan ve albenisi olup fotoğraflarda inanılmaz güzel çıkan "Kiraz Konsept" lerine ba-yıl-dım:)
Her detayı düşünmeye çalıştım, doğum günü mekanından, elbiselerimize, pastamızdan kullanacağımız peçeteye, mekanın masa örtülerine, bardak çanaklarına kadar. 
Bu postta yoğunlukla tamamen annemin el emeği göz nuru olan güzelim elbiselerimizden ve masa örtü, peçete yüzüğü, amerikan servislerimizden, misafirlerimiz için yaptığı mutfak önlüklerinden bahsedeceğim.

Elbiselerimizin kumaşları için çıktık alışverişe ve çok şükür ki istediğim yeşili bulabildik. Model kafamda zaten çoktandır olan bir modeldi, istediğim 60ların elbise modelli olmasıydı ve her zamanki gibi anneciğimin ellerine sağlık çok güzel oldu:)

Kuzumun ayakkabılarını aldık, benim kırmızı ayakkabılarım vardı, sadece ufak dokunuşlar ile onları da konseptimize uydurduk.

Nasıl olmuşlar?

Kullandığımız kumaşlar da böyle...





Yeşil olan elbiseliklerimizde, düz beyaz masa örtülüklerimizde, pöti kareliler ise hem runner, hem amerikan servislerimizde hem de hediyelik mutfak önlüklerimiz ve minik misafirlerimiz için mama önlüğünde kullanıldı.
Tabi ince keçeler de aldık, kırmızı, yeşil ve kahverengi... Kiraz yapmak için:)


Yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduklarınız da organizasyon masamız için kullandığımız runner ve amerikan servislerimiz.

Arkadaki organizasyon masamız olur, runner'lardan sarkan kirazlarımız nasıl ama? :)
İpek ve Bebek misafirlerimiz için hediyeliklerimiz, anane imalatı:)
Misafirlerimiz için hediyelik önlüklerimiz:)
Happyme Organizasyonun güzellikleri bu gördükleriniz:)
Bu önlüklerimizi de beyaz sepetimizin içinde yukarıda görmüş olduğunuz topper (İpek'in sizlere hediyeleri) ile sunduk misafirlerimize. Bu arada tüm baskılarda happyme organizasyon ile çalıştık.

Peçete yüzüklerimiz...
Peçete yüzüklerimiz de ananemizin imalatlarıdır, çok da cici oldular, ben bayıldım:) Bu arada arkada gördüğünüz şişeleri de biz boyadık, bakın nasıl yapmışız, tık tık:)

Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz kirazlı taçlarımızı İstanbul Taksim'deki çiçekçilerden buldum, tamamen tesadüf eseri, fotoğraflarımıza renk kattı:)


Bu arada aşağıdaki fotoğrafta organizasyon masamızdan detaylar görebilirsiniz.


Bu da kuzumun süslenmiş mama sandalyesi:)


Bu kuzularda benim aşklarım işte:)

Canım kızım, iyi ki doğdun, iyi ki seni doğurmuşum, seni kocaman seviyorum:)

Canım Ailem...
Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...