21 Eylül 2014 Pazar

Evde Supangle


Bayanlar, Baylar, süper bir tarifim var benim. Evda Supangle ama lezzeti sanki pastaneden alınmış gibi, %100 garanti verebilirim. Supangle severler iş başına ya da eşiseverler bendeniz gibi:)
Malzemeler
Keki İçin
1 çay bardağı şeker
2 yumurta
2 çorba kaşığı un
1 paket kabartma tozu
1 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı soğuk su

Kreması İçin
1 kg süt
1 su bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı kakao
1 yumurta sarısı
1 paket bitter çikolata
1 yemek kaşığı tereyağ


Kek malzemelerini karıştırıp kare borcama döktüm yağlı kağıt ile birlikte ve bir güzel 180 derece fırında pişirdim.
Kekim pişmeden az önce:)
O pişerken de kremayı hazırladım, çikolata ve tereyağ hariç diğer malzemeleri pişirdim. Sonra ateşten aldım ve çiko ile tereyağı ilave ettim, mikserle çırptım ve mis kokulu krema kıvamını buldu:)

Kek soğuyunca küp küp kestim ve kuplara paylaştırdım. Kremayı da soğuduktan sonra keklerin üzerine döktüm. Fotoğrafta gördüğünüz kuplardan 10 tane çıktı, hindistan cevizi ile de süsledim ve kuplar soğumak üzere dolabın yolunu tuttular. Akşam gelen misafirlerim de afiyetle yedi:)
Çok leziz ve inanılmaz pratik bir tatlı ve lezzeti garanti, ayrıca bereketli de:)
Mutlaka deneyin derim.
Afiyet olsun.

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...