3 Ekim 2015 Cumartesi

Evde Mantı Denemeleri Vol2

Evde mantı denemeleri
Uzun bir aradan sonra mutfağıma tekrar merhaba:) Uzun zamandır aklımdaydı bir mantı açayım ve şöyle booool sarımsaklı yiyelim. Evlendim evleneli bu ikinci bireysel denemem ve gayet başarılı:)

Malzemeler

3 su bardağı un
1 su bardağı ılık su
Tuz 
1 tane yumurta

İçi için
250 gram kıyma
1 tane soğan
Karabiber
Pul Biber
Tuz

Sos için

2 yemek kaşığı tereyağ
Toz biber ya da salça

Üzeri için 

Sarımsaklı yoğurt
Nane 


Unu kaba koyup ortasını azıcık açık bırakıyoruz ve yumurtamızı oraya kırıp ılık suyumuzu yavaş yavaş ilave edip hamurumuzu elde ediyoruz.

Un yumurtanın aşkı:)
Hamurumuzu dinlenmeye bırakıp içimizi hazırlayabiliriz.

Kıymaya rendelenmiş soğanı, karabiber ve pulbiber ile tuzu ilave edip karıştıralım.

Mantı içi- Kıyma-soğan
E hadi sıra hamuru açmaya geldi. Ben minik minik açıyorum hamurlarımı. 

Hamur açma 
Haydi şimdi kapatıyoruz.
Bohça şeklinde mantı katlama
Ben fırında kızartarak pişirmeyi daha çok seviyorum o nedenle fırınladım önce...

Mantının Kızartılması
Oohhhh mis:)

Sonra makarna gibi haşlıyoruz.
Mantının Haşlanması

E hadi afiyet olsun:)


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...