17 Haziran 2014 Salı

Yarım Yaşımız Kutlu Olsun!!!



Herkese merhaba,
Zaman ne kadar da çabuk geçiyor. İpek'im ha doğdu ha doğacak derken 6 ayını doldurdu bile. Poz bile veriyoruz demiyim çünkü doğduğu ilk günden beri kameralara alışık kendisi ve poz verme hastası:)Telefonu gördüğümüz anda anında odaklanırız :) e tabi gülümsemeyi de ihmal etmeyiz.

Yarım yaş kutlamamızı yaptık, ananemiz sağolsun, hiçbir detayı atlamaz:) Biraz görmemişleniyor olabiliriz ama evet itiraf ediyoruz, görmedik:) Her zaman her şekilde bize eğlence olsun, maksat muhabbet, maksat pasta ve mumlar olsun... Her daim hazır ve nazır, mutlu, umutlu ve huzurlu. Herşeyden önce paylaşımcı...Mutluluklar paylaşıldıkça güzel, güzel günler paylaşıldıkça, hatırlandıkça daha da güzel...

Mum üflemece:)
Dedim ya zaman hızla akıp gidiyor... Artık eve gittiğimde kapıda beni karşılayan, gözlerimin içine bakıpta adeta al beni kucağına der gibi çırpınan bir miniğim var... İş yolunun bu kadar uzun olduğunu
farketmemiştim, git git bitmiyor :) Akşam olsun da eve gideyim diyeceğimi hiç düşünmezdim, benim gibi iş kolik bir insanın artık yeri gelip de amaaan hallederiz hallerine gireceğini de... İnsanın öncelikleri nasıl da değişiyor, hayata bakış açısı, insanlara bakış açısı, yaşananlara bakış açısı, herşeye kısacası... Önceleri gürültü gibi gelen insanların, şimdi sadece sinek vızıltısı olması da sanırım hayat önceliklerimin değişmesinden... Düşündüğüm tek şey miniğimin sağlıklı olması...
Duygularıma tamamen tercüman olan Nil Karaibrahimgil ve yazısı için; bence bir okuyun derim:)



Canım kızım 1 yaşını da aynı ağız tadıyla kutlamak dileğimle... Seni çoook seviyoruuuuzz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...