27 Haziran 2014 Cuma

Kına Gecemin Detayları

23.11.2012 Kına Gecem...

Sanırım ecik bücük işlerle uğraşmasını seviyorum. Yukarıdaki fotoğraflarda görmüş olduklarınız uzun internet araştırmalarından sonra Gamzece yorumlanmışlardır.

İnsan bence böyle özel zamanları atlamamalı...İllaki çok paralar da harcamaya gerek yok, eğer elinizden geliyorsa tabiiii :)

E o zaman hoşgeldin panomuz ile başlayalımm :)

Hoşgeldin panomuz:)
Malzemelerimiz çok çok basit, kırmızı tül, kırmızı kaplamalık kumaş, kurdele, gazeteden harfler, fotoğrafım, kenarlar için fisto ve iskelet için de strafor cinsi bişeyler..Sonrasında tasarım özgürlüğü tamamen size ait :)


Tişörtümü de itiraf ediyorum Pınar Altuğ'dan özenmiştim, son akşam da olsa yaptırmayı başardım, Eskişehir'de Duygu Reklam işimi gördü.
 
Tefsiz, darbukasız olmaz abiii:)
Bride to be:)
Arkadeşceğizlerim için:)
Görmüş olduğunuz "bride to be" rozetim de, kırmızı olan davetli rozetleri de tamamen el emeğimdir:) Ana malzememiz ayakkabı kutusu:), kırmızı kurdela, resim çıktılarımız ve pritt :) Konsept ve içeriği tamamen yine size bağlı:)
 
Bu arada taçlar da annem imalatıdır;) Güller İstanbul Kapalıçarşıdan:) Tülleri yine kendimiz monte ettik:)


Kına kıyafeti giymeyi hiç düşünmemiştim, Sevdacım ben de var getireyim, beğenirsen giyersin dedi, yani giyişim tamamen tesadüf ama çok hoş ve güzel bir tesadüf... Çünkü çok hoşuma gitti... Kına gecesi tam kına gecesi oldu sayesinde.
 
Gece başlangıcı, ÖNCE:)
SONRA :)
Eşim kınayı hiç sevmez ama beni kırmadı ve adet yerine geldi, eğlendik:)

Ve gecenin sonu, GAME OVER EMRE ;)
 Velhasıl kelam, o gece güzel eğlendik, arkadaşlarım beni yine yanlız bırakmadılar, yine Ankara, İstanbul, Bursa oldu bize Eskişehir, sizi seviyorum bebeler:)


 
Yazımın başında da belirttiğim gibi bu hazırlıkları yapmak evet vaktimi aldı ama bana çok da keyif verdi. Bu konuda biraz anneme çekmişim sanırım, tasarlamayı ve kendim yaptım demesini seviyorum. Şimdi de İpektoşum için yapabildiğim herşeyi yapmaya çalışıyorum, yapmaya da devam edeceğim, tabi müsait oldukça, kuzum izin verdiği sürece;) 
 
Bu da arkadaşlarıma ufak anılık hediyem:)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...