5 Temmuz 2014 Cumartesi

Bebek Odası Detaylarımız


Miniğimin odasını hazırlamaya doğumdan 2-3 ay önce başlamıştık diyebilirim. Ağırlaşma sonrası ortalıkta çok gezemeyeceğimi düşünerek ki çok da doğru karar vermişiz:)

Eşimle beyaz renk konusunda oldukça hassasızdır. Evimiz tamamen beyaz mobilyalarla döşeli, e kuzumun odasının da başka renk olması beklenemezdi herhalde. Nasıl bir oda yapacağımız konusunda hiç bir fikrimiz yoktu, mağaza mağaza dolaşma sonrasında kafamızda birazcık oluştu. Sonrasında İKEA dan güzel bir oda döşedik. Ben burada mobilyalardan ziyade ufak dokunuşlarımızdan bahsetmek istiyorum. Kapı süsümüzle başlamak isterim.

İsme karar vermem 6. ayın sonuydu sanırım, İpek. Eşimin istediği isim de Arsen. Bizim minnokun tam adı Arsen İpek oldu nihayetinde:) Şimdilik kullandığımız adı İpek. Bununla beraber kendisine kup kup, minnok, lolipop, etipuf demişliğimiz de aslında çok daha fazla:)

Girişteki kapı süsünü ananemiz yaptı, aynı zamanda bu süsü hastane kapımızda da kullandık. Çok da cici oldu bence:)  Ee nerde kelebekler diyebilirsiniz, durun durun şimdi geliyor :):)



Kelebek halımız
Halımızdan başlayalım öyleyse...Evet görmüş olduğunuz halı benim çılgın anneme aittir. Keçeden, tamamen el emeği, göz nuru...Uç uç kelebek:)



Lambamız
Asıl uçan kelebler sizi lambamızda karşılar:) Pembe iskelet Koçtaş'tan, fikir bendenizden, imalat yine annemden:)



Tülümüz
Tülümüz ise Akçay pazarından:) Ki o zaman İpek portakalda vitamindi:) Annem benim kelebek takıntımı bildiği için kelebek detaylı herşeyi alıp ilerde kullanımlar için stoklar:):) İyi ki de öyle yapar. Şu an resimde gözükmüyor ancak birde mor fon perdemiz var iki yanda:) Söyleme gerek yok, yine anne imalatı.


Yastıklarımız da anne imalatı..Nasıllar?


Kuzum da kelebekler içinde uyuyacak tabiki, bakın, nasıl olmuş? :)
 
 
İçindeki de benim en masum kelebeğim:) Bir de tabiki alt değiştirme ünitemiz var, onunda pedi yatağımızla bir model. Yeni evimize henüz taşındığımız için tam yerleşemedik, o nedenle resmini koyamıyorum:)
 
 
Bu kalpler de dolaplarımızın ve bir de yukarıda gördüğünüz IKEA Hemnes divanımızın çekmecelerinin kupları. Ustamız kulp montajlarını takım olsun diye bir örnek yapmış maalesef. Aslında yukarıdaki resimde gördüğünüz şekilde 3 renk kullanım amaçlamıştım, fırsat bulduğumuzda değiştireceğiz inşallah.
 
Sonuç olarak keyifle hazırladığımız bir oda oldu, ben hayal ettim, annem üretti. Sanırım çok şanslıyım, canımın ellerine, yüreğine sağlık...
 
Sevgiyle kalın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...