22 Mayıs 2014 Perşembe

İpektoş'un Diş Buğdayı Detayları I



Cicilerimizle biz;)
Aslında şunu belirtmem lazım; annemle bana organizasyon olsun, hemen kolları sıvarız. Ben konsept belirlerim, sonra yapılacaklar, alınacaklar listesi hazırlar ve hemen işe koyuluruz. Hadi şunu da yapalım, hadi bunu da yapalım derken kendimizden geçeriz:) Her defasında yoruluruz ama birşeyleri keşfetmekten de asla geri kalmayız, yaratacı olmayı sever ve bundan keyif alırız.

Geçen pazar günü İpek için diş buğdayı yaptık, tabi hazırlıklar teee haftalar öncesine dayanıyor. Keyifle hazırlandık, İpektoş'a rağmen ;) Neyseki babam bu durumlarda hızır gibi yetişti, o kuzumu oyaladı, biz de annemle hazırlıklarımızı yaptık. Aslında kimi zaman minik kuzu da bize katıldı diyebilirim;) Eee şimdiden öğrensin bence, annesi ile o da neler neler yapacak ;)

Fotoğraflarımızı paylaşacağım, öncelikle kısaca yaptıklarımızdan bahsetmek istiyorum. Biz annemle keçeleri çok severiz, ilk aklımıza gelen kına gecemde de yaptığımız üzere gelenlere rozet yapmak oldu. "Beyaz dişler" rozetimiz ;) Bakınız, nasıl olmuş? Pembesi tabiki "annenin;)"


Diş Rozetlerimiz
Annemde eş zamanlı olarak bizim kıyafetlerimizi dikti. Diloşum'un (annem olur kendileri) uzun zamandır denemek istediği bir etek modeli vardı, konseptimize de uyan bu eteği hemencik dikiverdi ve eteklerim adeta çiçek açtı ;)




Kuzum içinde tütü dikti ananesi... Ben de bodysine "dişim çıktı" yazdım, e tabi beyaz patilerimizi de süslemeden olmazdı ;)

 
Bunların yanı sıra bir pankart hazırladım, bir de fotoğraf çerçevesi.


Parti başlığımız "Hepinizi Yerim;)"

Pankartımız

 
Mis kokulu hediyelik sabunlarımız...
Gelelim masa hazırlıklarımıza...
Masamızda bize uyumlu giydirildi, e tabiki yine annem ;) Bununla birlikte, diş buğday bardaklarımızı süsledik, konsept kürdanlarımızı da içlerine diktik. İkea'dan aldığımız laf aramızda saksı altı ya da mumluk olarak kullanılan tabakları servis olarak kullandık, alış amacımız da tamamen buydu;) E onlar da süsden geri mi kalsınlar...



Anne sandalyesi;)

Giydirilmiş, süslenmiş masamız;)
Diş buğdayını hazırladık, bildiğiniz haşlanmış buğday ile birlikte tatlı çerez karışımı birşey.. Ben de ilk kez yedim, beğendim.
Peçeteliklerimiz, kürdan ve kapı süsümüz...
Hepsi el emeği göz nuru... Günlerce uğraştık ama değdi, hem keyif aldık hem de bir sonraki organizasyonlar için de idman yaptık.

E pastasız olur mu hiç? En sevdiğim kısmı... Nasıl bir şey yapabilirim hususunda baya bir kararsız kaldım ama sonunda kafamda şekillendi, biraz kopya da çektim tabi;)

Bunlarda yaptığımız kurabiyeler;) Sipariş alıyorum, duyrulur ;)

Bence çok güzel oldu;) Bu arada sipariş alıyorum, duyrulur ;)
 
Bizim kızlarda çok beğendi, afiyetle yedik ve inanılmaz eğlendik. Bir sonraki postta eğlenceli görüntülerimizi ve gelen hediyelerimizi paylaşacağım.

Şimdilik benden bu kadar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...